Vraag: Kan ik de jas ruilen als deze niet past?

Als de jas om wat voor reden dan ook niet past kunt u deze binnen 14 dagen ruilen. U dient wel voordat u de jas opstuurt een mail te sturen naar info@jassenparadijs.nl met het verzoek om de jas te ruilen en te vermelden welke maat u wilt.

Stuur ook de pakbon mee en vermeld op de pakbon welke maat u wenst te ontvangen. Zo voorkomt u dat u een verkeerde maat ontvangt.

Na bevestiging van uw mail door Jassen Paradijs kunt u de jas retourneren naar een van de onderstaande adressen.

Jassen Paradijs
Graaf de Lambertstraat 38
1945 RA Beverwijk

Of

Jassen Paradijs
Kingsford Smithstraat 78
1945 PW Beverwijk

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, wordt de gewenste maat klaargezet voor verzending en binnen enkele dagen bij u bezorgd.

Ik heb de jas geretourneerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe bontjas krijg?

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen wordt de gewenste maat meteen naar u verzonden. Afhankelijk van de voorraad kan het enkele werkdagen duren voordat u de nieuwe bontjas thuis ontvangt. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen uw bontjas naar u te verzenden.

Moet ik de verzendkosten van retourneren zelf betalen als ik de jas wil omruilen of terugsturen?

De verzendkosten van retourneren zijn voor u rekening. Vervolgens verzenden wij de jas in de gewenste maat gratis naar u toe.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bontjas ontvang?

Uw bestelling wordt met zorg klaargemaakt. De bontkragen worden met zorg uitgekozen en met vakmanschap op de jas bevestigd. Wij hebben een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.

Zodra uw bontjas wordt verzonden ontvangt u van ons een Track en Trace-code waarmee u de bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik mijn product volgen?

Wij verzenden onze pakketten met Post NL. U kunt de bestelling volgen door de naar u gemailde Track en Trace-code onderaan op ons website in te vullen of te surfen naar www.tracktrace.nl en daar de code in te vullen.

De Track en Trace-code werkt niet op de website van www.tractrace.nl Wat moet ik doen?

De code die u van ons heeft gekregen werkt pas een dag nadat deze is verwerkt in het systeem van Post NL . Uw pakket wordt gesorteerd in het sorteercentrum van Post NL waarna de status van de zending wordt weergegeven op de website van Post NL. U dient een werkdag te wachten voordat de status wordt weergegeven op de site van Post NL .

Er zijn al 5 werkdagen voorbij en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat uw bestelling niet bij ons is aangekomen wegens een technische storing. Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice of stuur een e-mail. Wij zullen uw bestelling dan zo snel mogelijk naar u verzenden.

Zijn de bontkragen afneembaar?

Alle bontkragen en bontmanchetten zijn afneembaar. De bontkragen en bontmanchetten zijn bevestigd met drukknopen. U kunt deze te allen tijde verwijderen. Het is tevens mogelijk om de bontkragen en bontmanchetten over te zetten op een andere jas. Er dienen dan wel drukknopen te worden geplaatst op de nieuwe jas.

Zijn de bontkragen afneembaar?

Wij hebben zowel echte als imitatiekragen. Per jas staat vermeld of de bontkragen echt of imitatie zijn. Elke bontjas die op www.jassenparadijs.nl staat vermeld, kan worden geleverd met een echte of met een imitatiebontkraag.

Als u een jas op de site mooi vindt, maar deze met een andere bontkraag wil dan op de afbeelding, kunt u dat per e-mail aangeven.

Hoe vallen de maten?

Per model is aangegeven hoe de jas valt. De meeste jassen zijn getailleerd. Het zijn Italiaanse modellen en vallen klein uit. Daarom adviseren wij minimaal een maat groter te nemen. Houd u er rekening mee dat u in de winter ook een dikke trui onder uw jas zal dragen.

Op welke manieren kan ik betalen ?

U kunt op de volgende manieren betalen:

  1. iDeal
  2. Overschrijving
  3. Onder rembours

Betalen met iDEAL 
Als u via iDEAL betaalt wordt u rechtstreeks doorverbonden met uw bank en wordt uw bestelling afgerond. IDEAL  is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.

Betalen met iDeal verloopt via een aantal stappen:
– Wanneer je gebruikmaakt van internetbankieren bij een Nederlandse bank kun je gebruikmaken van iDEAL. 
– Zodra je bij de winkelwagen op “Naar betalen” heb gedrukt, kies je voor de betaalmethode iDeal. 
– Je wordt doorverbonden met je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. 
– Vul de ontbrekende gegevens in en voer de betaling uit. 
– Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en Jassen Paradijs krijgt het bericht dat de aankoop is betaald.
– Direct daarna starten we met de uitvoering van je bestelling.

Overschrijven
Via Internetbankieren. Wanneer u de bestelling afrondt, krijgt u een e-mail met de gegevens waar u het bedrag kunt storten. Dit hoeft niet perse via uw rekeningnummer. De betaling kan ook worden gedaan via een ander rekeningnummer.

Verzending onder rembours
Indien u kiest voor levering onder rembours, dan betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele transport- en rembourskosten rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt.